www.ddm.mestosmirice.cz
Akce pro Vás O nás Kroužky Školní sportovní klub Akce v archivu Letní tábory
 Archiv: Činnost 2009 - 2010

V termínu 24. - 28. srpna proběhl týden akcí - příměstský tábor. Každý den přicházelo 21 dětí na různé akce dle programu.

V pondělí jsme byli na výletě v Krkonoších, kde jsme v Jánských Lázních navštívili lanový park, zde si děti užily trošku adrenalinového sportu. Každý si prošel krátkou trať po lanech se zdoláváním překážek. Potom jsme se nechali vyvézt lanovkou na Černou horu, tady jsme absolvovali krátkou procházku k vyhlídce na Sněžku.

V úterý byl na programu výlet do Kutné Hory, cestou jsme se podívali do Kostnice, pak už jsme spěchali do Muzea stříbra, zde jsme měli prohlídku části dolu, kde se těžilo stříbro. Výklad i prohlídka nás natolik zaujaly, že se nám ani nechtělo zpět na slunce, které ten den tak pálilo. Nakoupili jsme pár suvenýrů a hurá na prohlídku Chrámu sv. Barbory. Pohled na hodinky říkal, že je potřeba vyprázdnit batohy od posledních svačin a jede se domů.

Středa byla přímo předurčena ke koupání, ale ještě předtím jsme si vyrazili na krátkou procházku z Jaroměře do Josefova, kde jsme si byli prohlédnout chodby Pevnosti. Odtud jsme si namířili přímo na koupaliště, vždyť jsme se na to těšili celé dopoledne. Tak hurá do vody.

Ve čtvrtek jsme měli v plánu zámek v Častolovicích, tak naskakujeme do vlaku. Cestu nám komplikovala výluka na trati, která způsobila nejrůznější zdržení, ale nakonec jsme tady a jdeme si prohlédnout zámek, ale tiše - nerušit. Líbilo se nám to a taky v miniZOO a na dětském hřišti - tam nejvíc.

A je tu pátek - jdeme prý hledat poklad, ten nám vyšel i v tajence, kterou jsme celý týden řešili. Úderem deváté vyrážíme tedy na cestu. Měl to být tak trochu tajný výlet, ale my ze Smiřic jsme ho brzy odtajnili. Šlo se na nedaleký Chloumek, který byl v tom horku hrozně daleko. Poklad se nám ani nechtělo hledat, byli jsme nějak ušlí. A pak najednou zpráva, že jsme ho nenašli včas a že byl vrácen zpátky do DDM ve Smiřicích - to je góól. Tak se aspoň napijeme a posilníme na cestu zpět. Trochu nás popoháněla zvědavost a tak jsme vyrazili. "Už ho máme, to bylo jednoduchý" volali všichni, když uviděli malou krabici povalovat se na zahradě, ale pak zase zpráva - že jich prý musíme najít 9. Našli a tak byl poklad spravedlivě rozdělen mezi všechny zúčastněné. Opekli jsme si párky, zahráli hry a najednou je tu pozdní odpoledne. Tak zase za rok nashledanou !!!

Galerie obrázků vložených ke článku (24) Počet obrázků na řádku | 1 | 2 | 3 | 4
v Kostnici.jpg
a kam dneska jedeme.jpg
Klik - plná velikost
v podzemních chodbách jsme nezabloudili.jpg
to byla jízda.jpg
oslíčku,otřes se.jpg
trochu adrenalinového sportu.jpg
(vložen 03.09.2009)
kde se ten vlak courá.jpg
cesta za pokladem.jpg
jak ještě daleko....jpg
Klik - plná velikost
neviděli jsme žádný podezřelý předmět.jpg